Jachtserwis.pl - Portal Żeglarski - SEAJET https://dpmptsp.pareparekota.go.id/sdemo/
Strona główna
images/ban1pp.png

SEAJET

Produkty SEAJET są częścią Chugoku Marine Paints Ltd (CMP). Z ponad 90-letnim doświadczeniem, CMP jest jednym z najstarszych i najbardziej szanowanych światowych producentów farb morskich i systemów przeciwporostowych.

Dobre powody by używać farb Seajet:

    1. Seajet to marka Chugoku Marine Paints, jednego z największych producentów farb okrętowych i przeciwporostowych,
    2. Seajet to wysokiej jakości produkty oferujące znakomity stosunek efektu do ceny,
    3. produkty Seajet zwyciężyły w wielu testach konsumenckich w prasie branżowej,
    4. Seajet to produkty stale udoskonalane według najnowszej japońskiej technologii,
    5. Seajet posiada dużą sieć dystrybucji w Europie i na świecie, która udziela wsparcia użytkownikom ich produktów.
Sortuj wg.:
orderby
Wyświetl:
Kategoria:
od
PLN
do
PLN
Komentarze (0)
95,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 1,3 Kg
Komentarze (0)
138,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 1,3 Kg
Komentarze (0)
444,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 3 Kg
Komentarze (0)
165,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 1,5 Kg
Komentarze (0)
483,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 3,2 Kg
Komentarze (0)
98,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 1,5 Kg
Komentarze (0)
325,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 3,2 Kg
Komentarze (0)
380,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 4 Kg
Komentarze (0)
152,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 1,5 Kg
Komentarze (0)
435,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 3,5 Kg
Komentarze (0)
95,00 PLN
Producent: SEAJET
Waga: 1 Kg
Wyników 1 - 12 z 17
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

Artykuły

BOATSHOW Łódź 2019

Opowieści o najciekawszych rejsach, podsumowanie regat i prezentacje akwenów – to tylko niektóre z punktów programu 21. edycji Targów BOATSHOW. Wspólnie z naszymi partnerami zaplanowaliśmy bezpłatne szkolenia, pokazy oraz spotkania...

Boatshow 2019 tap

W kręgach branżowych targi Boatshow uznawane są jako profesjonalne spotkanie firm przemysłu jachtowego z handlowcami krajowymi i zagranicznymi oraz odbiorcami indywidualnymi. Targi chętnie odwiedzają goście z różnych regionów Polski i zagranicy. Wpływ na to ma termin dający możliwość realizacji zamówień przed nadchodzącym sezonem, szybki dojazd z różnych miejsc w Polsce i Europie. Co roku wśród wystawców oraz zwiedzających znajdują się firmy i obywatele takich państw jak: Grecja, Chorwacja, Belgia, Norwegia, Niemcy, Ukraina, Rosja i Szwecja.

Wśród gości specjalnych targów są znani żeglarze, konstruktorzy jachtów oraz właściciele marin. Codziennie podczas Boatshow, w tawernie koncertują zespoły szantowe, organizowane są także prezentacje poświęcone ciekawym akwenom oraz warsztaty z nawigacji, meteorologii i bezpieczeństwa.

Program Targów Boatshow 2019

PIĄTEK - 15LISTOPADA

11:00
Oficjalne otwarcie Targów Sportów Wodnych i Żeglarstwa Boatshow 2019
Scena Prezentacji - Hala Targowa

12:00
100-lecie Polskich Żagli
Scena Prezentacji - Hala Targowa


 

SOBOTA - 16 LISTOPADA

11:00
Warsztaty Nawigacji Elektronicznej
Możliwości i ograniczenia nawigacji elektronicznej na urządzeniach mobilnych
kpt. Grzegorz Pawlak
Magazyn Jachting / Akademia Jachtingu
Sala konferencyjna (I piętro)

11:00
Spotkanie organizatorów Pucharu Prezesa PZŻ
Komisja Żeglarstwa Śródlądowego PZŻ
Sala konferencyjna (I piętro)

12:00
Kapitan Luk
KAPITAŃSKIE TANGO czyli relacje kapitana z załogą w rejsie morskim
kpt. Łukasz Kurpisz
Magazyn Jachting / Akademia Jachtingu
Sala konferencyjna (I piętro)

12:00
Wręczanie nagród w Konkursie o Złoty Medal Targów BOATSHOW 2019
Scena Prezentacji - Hala Targowa

12:30
STS Fryderyk Chopin: chartery, rejsy z wolnego naboru, tall ship'y i Niebieskie Szkoły
STS Fryderyk Chopin / 3Oceans
Scena Prezentacji - Hala Targowa

12:45
Kłopoty Skippera
Kłopoty techniczne na jachcie - jak im zapobiegac i jak sobie z nimi radzić
kpt. Łukasz Kurpisz
Magazyn Jachting / Akademia Jachtingu
Sala konferencyjna (I piętro)

13:30
Wręczenie nagrody Przyjaznego Kubryka Pucharu Polski Jachtów Kabinowych
Puchar Polski Jachtów Kabinowych
Scena Prezentacji - Hala Targowa

13:45
Wręczenie certyfikatów Mistrzowskich w Klasach Amatorskich
Polski Związek Żeglarski
Scena Prezentacji - Hala Targowa

14:00
ABC Elektroniczne środki wyzwania pomocy
Prezentacja i ćwiczenia praktyczne wzywania pomocy przez radiotelefon VHF z DSC
kpt Maciej Biechowski
Magazyn Jachting / Akademia Jachtingu
Sala konferencyjna (I piętro)

15:00
Rejs Odrą od źrodeł do ujścia
Wojciech Skóra
Scena Prezentacji - Hala Targowa


NIEDZIELA - 17 LISTOPADA

11:00
Wręczenie pucharów Polski
Klasa regatowa OMEGA
Scena Prezentacji - Hala Targowa

11:00
Zasady licencji i ubezpieczeń w Polskim Związku Żeglarskim
Projekt "Amatorska licencja zawodnika"
Komisja Żeglarstwa Śródlądowego PZŻ
Sala konferencyjna (I piętro)

Rejsy

Wyprawa Rosyjska Arktyka na Ziemi Franciszka Józefa

Autor: mat. pras. wyprawy

Po niemal dziewięciu dobach żeglugi, pokonaniu 1167 Mm przy wiejącym praktycznie stale z północy wiatru, w piątek 2 sierpnia wyprawa Rosyjska Arktyka 2019 szczęśliwie dotarła na archipelag Ziemi Franciszka Józefa. Pierwszym przystankiem załogi, zgodnie z planem, jest Cicha Zatoka (Tichaja Buchta) na wyspie Hookera.

 wyprawa rosyjska arktyka ziemia franciszka jozefa

W piątek rano w końcu zza chmur wyszło słońce, na morzu pojawił się pierwszy lód, a przed dziobem góry archipelagu Ziemi Franciszka Józefa. Po wejściu w pas wód terytorialnych Rosji, jeszcze przed wyspami, załogę przywitał dość gęsty pak lodowy dający przedsmak czekającej w najbliższych tygodniach przygody. Konieczność powolnego i uważnego lawirowania między lodowymi krami odsunęła nieco w czasie marzenia o obiecanej – przez czekających w zatoce Rosjan – prawdziwej rosyjskiej bani. Mijane lodowe tafle, w większości dość płaskie (chociaż zdarzały się i takie mające cztery metry wysokości) wzbudziły entuzjazm załogi, jednak prawdziwy zachwyt wywołało sunięcie wzdłuż klifowego czoła lodowca – pionowej, wysokiej na kilkadziesiąt metrów ściany lodu poprzecinanej licznymi szczelinami.

Powitanie wesołym lodowym labiryntem z wyspami na horyzoncie ukoronowane zostało osiągnięciem pierwszego celu – Cichej Zatoki. To tutaj w latach 1929 – 1958 nieprzerwanie działała rosyjska stacja meteorologiczna. Baza imienia G. Siedowa była pierwszą jednostką na archipelagu zaplanowaną i dostosowaną do stałego użytku. Liczba mieszkańców wahała się między 20 a 50. Co więcej, działała bez przerwy przez cały okres II wojny światowej! W 1931 r. doszło tutaj do ciekawego spotkania niemieckiego sterowca Graf Zeppelin, który odwiedził stację w ramach międzynarodowej wyprawy badawczej, z kotwiczącym sowieckim lodołamaczem Małygin. Od 1958 r., kiedy polarnicy przenieśli się do nowej stacji Krenkel na wyspie Hayesa, budynki zaczęły stopniowo podupadać. Kilka z nich wykorzystywano jako tymczasowe bazy ekspedycyjne, aż w 2011 r. Tikhaya (przejęta przez park) zaczęła być remontowana i dziś stanowi główną placówkę Parku Narodowego Rosyjska Arktyka na archipelagu.

Kapitan podsumował krótko: "Fajnie jest wrócić na najwyżej położony i najbardziej niedostępny archipelag w Europie".

Porady

Jak dbać o jacht z laminatu

Poradnik dotyczy tematu jak utrzymć nowy jacht z laminatu przez kilka sezonów na wodzie, nie inwestując w malowanie . Opieramy sie na wiedzy głoszącej , że  jachty produkowane obecnie wykonane są w bardzo wysokim standardzie zarówno pod względem jakości laminatu jak i zabezpieczenia antyosmotycznego . Powyższe stwierdzenie skłania do pewnych przemyśleń i weryfikacji ogólnie przyjętych metod podejścia armatora do zagadnienia dbałości o swój jacht. Według powszechnie przyjętych zasad nowy sprzęt należy zabezpieczać antyosmozą i malować antyporostem . Nic bardziej mylnego, operacja oczywiście być może zwiększy już istniejące zabezpieczenia lecz wymaga ingerencji w fabrycznie wykonane powłoki. To w połączeniu z nieprofesjonalnym wykonaniem zabezpieczeń może odnieść zgoła odmienny skutek. Dodatkowo inwestujemy niepotrzebnie dosyć spore kwoty w materiały i usługę . Alternatywą jest zastosowanie poniżej opisanej metody sprawdzonej już od kilku sezonów, nawet na kwitnących latem akwenach przez naszych żeglarzy .

Przed pierwszym wodowaniem należy koniecznie pokryc dno nowego jachtu twardym woskiem . Dodatkowym niezbędnym wyposażeniem z którego korzystamy w trakcie sezonu jest  pasek wykładziny dywanowej o szerokości 30 cm i długości około 3 m najlepiej tzw. sztucznej trawy ( jest wystarczająco szorstka a zarazem nie uszkadza laminatu ).art1 Na końcach paska dowiązujemy linki . Ten wynalazek stosowany jest od dawna do czyszczenia jachtów regatowych stojących na wodzie, a my skrzętnie naśladujemy. Wystarczy raz na dwa tygodnie przeciągnąć wykładzinę pod jachtem stojącym na wodzie. Do operacji wymagane są dwie osoby stojące na burtach i ciągnące za napiete sznurki na zasadzie moja-twoja stopniowo przesuwające się od dziobu do rufy i z powrotem . Taki kurs w dwie strony spowoduje, że żaden porost czy ślimak lub małż nie zagości na naszym dnie . Jacht stojący cały sezon czyszczony w ten sposób jest gładki jak przed wiosennym wodowaniem . Jedyną informacją o tym, że stał tak długo na wodzie jest brązowy nalot  (podobny jak po herbacie w niemytej szklance). Wyciągając jacht na jesieni nie musimy od razu przystępować do mycia go, w obawie, że osad przyschnie a potem pozostaje, i pozostnie tylko druciak.art2 Spokojnie mamy czas. Do mycia potrzebujemy tylko środka z chlorem, nie wskazujemy konkretnego producenta jest tego sporo w ofercie środków pielęgnujących do łodzi, a i zwykły cif, który w bardzo małej ilości potęguje działanie poprzedniej substancji. Dodatkowo zaopatrujemy się w rękawice gumowe i dosyć twardą gąbkę (najlepsza na cellulitis :-) ) . Gdy nasz jacht stoi sobie już spokojnie w miejscu przeznaczenia na sen zimowy, w dogodnej chwili zaczynamy mycie . Uwaga nie stosujemy do mycia karchera. Kilkukrotna zabawa tym sprzętem kończy się matowym chropowatym żelkotem i szeregiem wynikających z tego przykrych konsekwencji .

Za pomocą szlaufa polewamy wodą powierzchnię dna, następnie zwilżamy gąbkę preparatem z chlorem i kilkoma kroplami cif. art3Zaopatrzeni w środki ochronne tak przygotowaną porcją preparatów myjemy powierzchnię około 1 m2 . Operacja zataczania kółek i pocierania bez większego wysiłku z przerwami dla tej powierzchni twa około 5 min po czym tym samym szlaufem płuczemy powstałą brudną maź . Niedociągnięcia docieramy gąbką i płuczemy (efekt na zdjęciu). Prace prowadzone pod łódką wymagają zachowania dodatkowych środków ostrożności w postaci styropianu pod plecy ( ochrona przed przechłodzeniem ) , fartucha ( aby  ochronić ubranie przed ewentualnym zabrudzeniem ) , czapki na głowę plus osłona całej twarzy szybką z pleksi   ( jak by miało coś skapnąć przy okazji na twarz) . Gąbka nie może być zbyt mokra, przy odpowiednim doświadczeniu skapywanie podczas mycia jest sporadyczne). Po umyciu całego dna impregnujemy go woskiem i czekamy spokojnie do przyszłego sezonu

art4

art5

art6

art7

art8

art9

Zestawienie kosztów dla chętnych , którzy porównają je z obecnie stosowaną przez siebie  metodą konserwacji jachtu .

Pasek wykładziny ze sznurkiem - 30 zł wykorzystanie wieloletnie

Cif - 8 zł można wykorzystać w domu dodatkowo

Specyfik z chlorem poj 400 ml - 60 zł starczy na dwa sezony

Gąbka - 3 zł

Maska na twarz z pleksi - 30 zł wykorzystanie wieloletnie przyda się w warsztacie

Woda do mycia zależy od cennika regionalnego

Wosk - 40 zł

Koszt na sezon około 100 pln + nasza praca

Jacht za każdym razem jak nowy sam zdecydujesz jak zrobisz

Copyright © 2012-2024. All Rights Reserved.



-->