Największy i najbardziej luksusowy jacht na Mazurach
Przeznaczony jest dla doświadczonych żeglarzy, którzy cenią w żeglowaniu to, co najważniejsze: niepowtarzalność, wygodę, bezkonkurencyjną nautykę i najnowsze rozwiązania techniczne.
TWISTER 36 charakteryzuje się dwoma sprzężonymi kołami sterowymi które poprzez pompy hydrauliczne sterują dwoma dużymi płetwami sterowymi. Klasyczny miecz zastąpiono bocznymi hydro-skrzydłami o ciężarze 650kg każda, odlane z żeliwa ŻL-250 oraz dodatkowym balastem z ołowiu 500kg w dziobie. Jest to jacht który potrzebuje silniejszych wiatrów aby go rozpędzić. Im silniejszy tym lepiej. Twister 36 charakteryzuje się nowoczesnym kształtem nadbudówki, pokładu, dna, pionowa dziobnica, szeroka i otwarta rufa. Stosunkowo mały opór boczny zwiększa komfort żeglugi.
Niepowtarzalny design kadłuba to wyznacznik współczesnych trendów oraz funkcjonalny wpływ na nautykę łodzi. Wszystko to doskonale wpływa na niepowtarzalne wrażania podczas żeglowania.
DANE TECHNICZNE
Długość całkowita: 11,20 m
Długość linii wodnej: 11,00 m
Szerokość całkowita: 4,00 m
Szerokość linii wodnej: 2,60 m
Zanurzenie kadłuba: 0,55 m
Zanurzenie całkowite: 0,65-0,75 m
Wysokość wolnej burty: 1,00 m
Wypór: 5 500 kg
Balast: 1 700 kg
Powierzchnia wodnicy: 19,705 m2
Całkowita powierzchnia kadłuba: 39,80 m2
Powierzchnia hydroskrzydła: 1,35 m2
Powierzchnia steru: 0,60 m2
Powierzchnia grota: 38,00 m2
Powierzchnia foka: 30.00 m2
Silnik stacjonarny: 10-30 KM
Załoga - morze: 6 osób
Załoga - śródlądzie: 8 osób
Nowość roku 2008 zaprojektowany jako turystyczny o regatowych zapędach.
Wykonany zgodnie z dyrektywą 94/25W w zakresie projektowania i konstrukcji oraz 2003/44/WE odnośni wymagań dotyczących emisji spalin i hałasu. Zapewnia dużo miejsca dla 6 osób . Jest to młodszy, choć większy brat Twistera 800 N, jednostki popularnej i cieszącej się uznaniem wśród żeglarzy na Mazurach. Twister 800 powstał na bazie Twistera 787 zaprojektowanego przez Roberta Rogińskiego i słynie ze swoich znakomitych właściwości nautycznych oraz tego, że szybko łapie przechył. Z kolei zachowując podobne przymioty jeśli chodzi o nautykę, Raptor 27 jest nieco dłuższy (została przedłużona rufa) i większy (zmieniono rozmiar nadbudówki). Generalnie zwykło się mówić, że jest to bardziej wypasiony Twister (niektórzy nawet używają nazwy Twister 830). Podsumowując, jest to kolejna mutacja udanej i lubianej konstrukcji Twistera. Nie tak wielka i krowiasta jak Twister 987, za to dobrze wyposażona i pływająca o niebo lepiej niż np. hotelowy Tes Dreamer. Pełna satysfakcja gwarantowana!
Dane techniczne:
Długość całkowita |
823 |
cm |
Długość linii wodnej |
800 |
cm |
Szerokość całkowita |
280 |
cm |
Szerokość lini wodnej |
220 |
cm |
Balast |
800 |
kg |
Zanurzenie |
35-150 |
cm |
Maszt |
1000 |
cm |
Silnik zaburtowy |
6 |
KM |
Załoga |
6-8 |
|
Powierzchnia żagli |
32 |
m2 |
Jacht projektu Janusza Maderskiego do samodzielnej budowy wygodny i dzielny jacht turystyczny. Zaprojektowany do pływań morskich oraz śródlądowych - w wersjach ze zmiennym zanurzeniem. Bardzo dobra zwrotność, zrównoważenie i stateczność. Sternik łatwo zachowuje kontrolę nad jachtem również w głębokich przechyłach. Przeznaczony dla załogi do 6 osób, przy czym najwygodniejsze będzie żeglowanie np. 4-osobowej rodziny z pozostawieniem koi - kanap w mesie wyłącznie do użytku dziennego. W czarterach bywa używany przez 8-osobowe załogi. Miecz i ster "lekkie", podnoszone obrotowo. Przewidziano dwie wersje balastu wewnętrznego: stały, przykręcany do denników lub wodny, którego pozbycie się znakomicie ułatwia transport jachtu. Do pływań morskich zaprojektowano balast stały lub wersję z kilem podnoszonym w stalowej skrzyni kilowej - rozwiązanie podobne do zastosowanego w "Pasji 620". Skrzynia kilowa mieści się pod stołem mesy i stanowi jego podstawę. Maszt aluminiowy kładziony. Poprowadzone na nadbudówce szoty grota nie przeszkadzają w kokpicie. Wszystkie fały wybierane z kokpitu. Kokpit odpływowy, dwupoziomowy. Długa wodnica, sprawne płetwy, niewielka powierzchnia zmoczona, wypłaszczone przekroje i wysoka wolna burta oraz sprawne ożaglowanie zapewniają szybką i suchą żeglugę. Niewielkie zanurzenie jachtu z podniesionym mieczem umożliwia dojście do plaży i ułatwia wyciąganie na przyczepę. Jacht posiada bardzo przestronne wnętrze. Po lewej stronie od zejściówki znajduje się możliwa do oddzielenia od reszty wnętrza koja rufowa, nad którą pod ławami kokpitu jest wysokość umożliwiająca siedzenie. Duży kambuz z pełnym programem. Zamykana toaleta z możliwością zainstalowania prysznica. Stolik i szafka nawigacyjna. Między kojami w mesie duży (150 x 70 cm) stół z opuszczanymi bokami. Przy stole może usiąść 8 osób.
Za grodzią podmasztową kabina z dwuosobową koją. Nad całym obszarem koi wysokość umożliwiająca wygodne siedzenie. W mesie wysokość stania 180cm. Na jachcie liczne szafy, szafki i półki. Konstrukcja kadłuba sklejkowa z pasów sklejki łączonych na zakładkę. Rozwiązanie takie nadaje jachtowi charakterystyczny wygląd dając jednocześnie wrażenie obłości kadłuba. Wszystkie pasy poszycia opracowano jako powierzchnie rozwijalne,lekko pochylono dziobnicę, co umożliwia łatwe poszywanie bez stosowania dużych docisków. Dokumentacja przewiduje również wersję kadłuba o obłych liniach, wycinanych wręgach i trzech wariantach poszycia: listewkowe, listewkowe laminowane, diagonalne. Pawęż płaska (łatwiejsza w wykonaniu) lub wypukła. Jacht można wykonać jako niezatapialny.
DANE TECHNICZNE
długość | 8,00 m |
szerokość | 2,50 m |
zanurzenie | 0,30/1,50 m |
żagle | 31 m2 |
wypór | 1900 kg |
masa | 1130/730 kg (balast wodny) |
balast | 400-450 kg |
wolna burta | 1,06 m |
To najstarsza obecnie produkowana, sprawdzona jednostka Dalpol Yacht łącząca znakomite walory nautyczne z łatwością obsługi. Projektantem jest Jerzy Pieśniewski. Przytulny dla 6 osobowej załogi. Jacht uniwersalny, zarówno do czarteru jak i dla prywatnych armatorów.Uniwersalny cruiser do żeglugi zarówno po śródlądziu jak i po morskich wodach wewnętrznych. W nowoczesnej, ale umiarkowanej stylistycznie formie doskonale wykonanego kadłuba jak i pokładu zawarto obszerne i kompletne wnętrze z 6 kojami, pomieszczeniem sanitarnym, kambuzem z wodą czystą i zaburtową, szafą, licznymi bakistami i jaskółkami na
rzeczy osobiste załogi. Jacht żegluje szybko łatwo manewrując przy każdej sile wiatru. Przyjemność tę pogłębia łatwa obsługa dzięki wyposażeniu w nowoczesne urządzenia pokładowe.
Dane techniczne:
Długość całkowita: | 7,60 m |
Szerokość kadłuba: | 2,50 m |
Zanurzenie: | 0,27/1,40 m |
Wysokość masztu | 10,50 m |
Masa balastu | 400 kg |
Masa miecza | 80 kg |
Masa jachtu: | 1550 kg |
Wysokość w kabinie: | 1,60 m |
Ożaglowanie: | 26,0 m2 |
Liczba koi: | 5 + 1 |
Premiera z roku 2012 Stoczni Jachtowej Antila Jacht z Radomia to jacht żaglowy Antila 26CC, Złoty Medalista Targów Boatshow 2012 w Łodzi oraz odznaczony Nagrodą Główną w kategorii Jacht Czarterowy Roku 2012 na Mazurskich Targach Sportów Wodnych w Giżycku.Łódź zaprojektowana przez team konstrukcyjny Adam & Michał Orych nawiązująca swoją stylistyką do Antili 27, jest ukłonem w kierunku wszystkich, którzy potrafią subtelnie połączyć spontaniczną radość żeglowania ze sportowym zacięciem.Nowatorsko rozwiązana mesa pozwoliła podzielić wnętrze łodzi na kambuz, osobny przedział toalety i dwie zamykane kabiny z dwuosobowymi kojami. Jacht jest symbolem komfortu, który już na pierwszy rzut oka określa jego charakter. Zastosowanie oświetlenia typu LED gwarantuje doskonałe oświetlenie wnętrza przy minimalnym użyciu energii.
Dane techniczne
Długość kadłuba | 7,8 m |
Długość całkowita | 8,3 m |
Szerokość całkowita | 2,9 m |
Zanurzenie bez miecza / z mieczem | 0,39 / 1,62 m |
Max. wysokość w kabinie | 1,86 m |
Powierzchnia żagli / Grot / Fok | 35,5 m2 |
Masa transportowa | 2650 kg |
Balast denny | 800 kg |
Masa miecza uchylnego | 100 kg |
Liczba osób załogi | 6 / 8 |
Kategorie projektowe | C |