Jachtserwis.pl - Portal Żeglarski - Regulamin https://dpmptsp.pareparekota.go.id/sdemo/
Ciekawostki

Realizacja Zamówienia

Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych przez   Ma_and_Pi Piotr Marjański
ul. Chmielna 38, 96-300 Żyrardów, NIP: 838-103-73-39 , REGON: 750495280,

dla celów realizacji umowy – sprzedaży towarów dokonanej za pomocą serwisu sklepu internetowego www.sklep.zeglarski.jachtserwis.pl - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Podanie danych jest dobrowolne. Podstawa przetwarzania danych osobowych jest moja zgoda. Odbiorcami moich danych osobowych  mogą być - podmioty uczestniczące w procesie realizacji zamówienia. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania ewentualnej zgody, a po odwołaniu zgody przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Administratorowi danych   w stosunku do niego – jednakże nie dłużej niż przez okres 5 lat.

Mam prawo żądania od administratora danych dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących danych osobowych prosimy o kontakt z administratorem danych osobowych:

Ma_and_Pi Piotr Marjański
ul. Chmielna 38, 96-300 Żyrardów
NIP: 838-103-73-39 , REGON: 750495280,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Numer telefonu: + 48 796 650 757

Szczegółowy opis w ramach ochrony danych osobowych znajduje się w zakładce

Regulamin/Polityka prywatności i bezpieczeństwa-Zasady przetwarzania Danych 

CELE MARKETINGOWE

Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych przez   przez   Ma_and_Pi Piotr Marjański
ul. Chmielna 38, 96-300 Żyrardów, NIP: 838-103-73-39 , REGON: 750495280,

dla celów prowadzenia działań marketingowych oraz serwisu newsletter serwisu internetowego -  www.sklep.zeglarski.jachtserwis.pl - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO

Podanie danych jest dobrowolne. Podstawa przetwarzania danych osobowych jest moja zgoda. Odbiorcami moich danych osobowych mogą być - podmioty uczestniczące w procesie realizacji zamówienia oraz agencje marketingowe, agencje reklamy i podmioty zajmujące się promocją firm, firmy graficzne. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania ewentualnej zgody, a po odwołaniu zgody przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Administratorowi danych   w stosunku do niego, jednakże nie dłużej niż okres 10 lat od chwili ich podania.

Mam prawo żądania od administratora danych dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących danych osobowych prosimy o kontakt z administratorem danych osobowych:

Ma_and_Pi Piotr Marjański
ul. Chmielna 38, 96-300 Żyrardów
NIP: 838-103-73-39 , REGON: 750495280,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Numer telefonu: + 48 796 650 757

Szczegółowy opis w ramach ochrony danych osobowych znajduje się w zakładce

Regulamin/Polityka prywatności i bezpieczeństwa -Zasady Przetwarzania Danych

REGULAMIN

Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby. Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (Ma_and_Pi ul. Chmielna 38, 96-300 Żyrardów). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

1.Definicje:

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedający – Ma_and_Pi
  3. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawiera ze Sprzedającym umowę sprzedaży.

2.Dane Sprzedającego

Sklep www.sklep.zeglarski.jachtserwis.pl jest prowadzony przez firmę:

Ma_and_Pi Piotr Marjański
ul. Chmielna 38
96-300 Żyrardów
NIP: 838-103-73-39 , REGON: 750495280,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Numer telefonu: + 48 537 118 996
dalej nazywaną „Sprzedającym”.

3.Sposób porozumiewania się

W przypadku zawarcia umowy na odległość sposób porozumiewania się Klienta ze Sprzedającym będzie odbywał się za pomocą:

  1. adresów mailowych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. telefonu, numery Sprzedającego +48 537 118 996, koszt korzystania zgodny ze stawkami operatora, z którego usług korzysta Klient

4.Zamówienia

  1. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Zamówienia przyjmowane są pod adresem www.jachtserwis.com.
  3. Dokonywanie zakupów w Sklepie możliwe jest zarówno dla Użytkowników zarejestrowanych i posiadających swoje Konto jak i dla Klientów składających zamówienie bez rejestracji i utworzenia Konta.
  4. Złożenie zamówienia następuje poprzez dodanie przez Klienta wybranego towaru do koszyka zakupowego oraz dokonanie wyboru w polu „kup”. W celu sfinalizowania zamówienia klient zobowiązany jest do zaakceptowania Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.
  5. Po dokonaniu zamówienia Klient dostaje na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
  6. Termin realizacji zamówienia rozpoczyna swój bieg   
             a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia;
  7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na dany towar, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  8. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura. Faktura wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Sprzedający nie wystawia faktur VAT.
  9. Klient ma prawo dokonywać zmian w zamówieniu do momentu sprzedaży tj. do wystawienia faktury. Klient ma prawo wycofać złożone zamówienie w całości do momentu wysłania towaru. Wprowadzanie powyższych zmian należy dokonywać poprzez Biuro Obsługi Klienta – e-mail pod adresem  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

a) Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Dostępność prezentowanych produktów jest ważna do wyczerpania zapasów, a podawane ceny nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty internetowego sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

5. Dostawa

  1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Klient ma prawo odebrać zakup poprzez zamówionego samodzielnie kuriera (Sprzedający przygotowuje wtedy tylko przesyłkę do odbioru)
    Koszty i szczegóły dostawy zamówienia określone są w warunkach dostawy.
  2. Klient ma możliwość odbioru zamówienia w siedzibie Sprzedającego po uzgodnieniu telefonicznym.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi do 30 dni roboczych. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W przypadku, gdy czas realizacji zamówienia przekracza 30 dni Klient zostanie poinformowany o powyższym. W takim przypadku Klient ma prawo ustosunkować się do zaistniałej sytuacji zgodnie z pkt. 4 ust. 7).
  4. Termin otrzymania przesyłki uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu dostawy towaru. Przy dostawach pocztą (wg ofert Poczty Polskiej) czas realizacji wynosi około 2 - 4 dni robocze, przy dostawie kurierem (wg ofert firmy kurierskiej)) 1 – 2 dni robocze.
  5. Obowiązują następujące formy płatności za zamówione towary:
         - za pobraniem: należność pobiera listonosz lub kurier;
         - przelewem bankowym na konto sklepu: przedpłata za zamówienie.
  6. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem bankowym, a koszt dostawy jest ustalany indywidualnie z Klientem w zależności od kraju dostawy.

6. Sposoby zapłaty:

  1. za pobraniem, Klient jest zobowiązany do zapłaty, termin zapłaty
  2. za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych – przelew bankowy, termin zapłaty

7. Zawarcie umowy

  1. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
  2. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (faktura) jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.

8. Odstąpienie od umowy sprzedaży

  1. Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (dalej OPK). Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Klient może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpienia od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór można pobrać TUTAJ (kliknij).
  2. Klient nie ponosi dodatkowych kosztów w przypadku odstąpienia od umowy z wyjątkiem sytuacji:
  3. gdy Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego; Sprzedający nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
  4. gdy Sprzedający zgodzi się ponieść ww. koszty.

a.    W tym celu musi złożyć Sprzedającemu swoje oświadczenie na piśmie lub mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dla zachowania ustawowego terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem (w przypadku oświadczenia wysłanego pocztą decyduje data stempla). Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:


i.    dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
1.    obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
2.    polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
ii.    dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta drogą elektroniczną Sprzedający zobowiązany jest niezwłocznie przesłać Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy w ww. sposób

6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
7. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Jeżeli Sprzedający nie zaproponuje, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej
9.  odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Klient powinien zwrócić rzecz Sprzedającemu (zalecamy zwrot wraz z fakturą) lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
11. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sprzedający zgodził się je ponieść.
12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 OPK.
13. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedającego lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Klientem. Klient nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach poprzedzających.
14. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sprzedający informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.
15. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu miedzy innymi do umów:


a.  o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c.  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.


9. Ceny


Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

10. Ochrona Danych Osobowych

1. Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w  Polityce prywatności i bezpieczeństwa pod adresem:

…….

11. Postępowanie reklamacyjne


1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93). Sprzedający jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na ja dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
4. Składając reklamację z tytułu niezgodności Towaru z umową Sprzedający zaleca podanie danych kontaktowych Klienta, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedającego, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Zalecamy wypełnienie formularza reklamacyjnego.
5. Sprzedający odpowiada wobec Klienta niebędącego Konsumentem na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi.
6. Sprzedający rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od jej złożenia lub dostarczenia Towaru, jeżeli będzie to niezbędne do rozpoznania reklamacji.
7. Po zgłoszeniu reklamacji Klient zobowiązany jest, na żądanie Sprzedającego, jeżeli rozpatrzenie reklamacji tego wymaga, dostarczyć reklamowany Towar na swój koszt na adres wskazany przez Sprzedającego. Koszt dostawy reklamowanego Towaru jest zwracany Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Klient może alternatywnie skorzystać z możliwości przesłania reklamowanego Towaru za pośrednictwem kuriera wysyłanego przez Sprzedającego. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedającym. W przypadku skorzystania z możliwości przesłania reklamowanego Towaru za pośrednictwem kuriera wysyłanego przez Sprzedawcę, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, koszty transportu pokrywa Klient.
8. Za świadczoną usługę transportową na rzecz Kupującego Sprzedawca wystawia fakturę.

12. Postanowienia końcowe

12.1 Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem. Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu. Sprzedający ma obowiązek dostarczenia rzeczy Klientowi bez wad.

12.2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni droga elektroniczna (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

12.3.Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

12.4.Sprzedający zapewnia Klientowi poprawność działania sklepu internetowego
w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu, należy je wszystkie wyłączyć.

12.5.Sprzedający informuje o kodeksie dobrych praktyk, z którym należy się zapoznać, a o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nim.

12.6.Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.

12.7.Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedający zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji zamówienia. Klient dokonujący zakupu zobligowany jest do wyrażenia zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”) dla celów realizacji umowy.

12.8.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo ustalony według zasad obowiązujących w prawie.

13.      Regulamin

13.1 Regulamin wchodzi w życie 25 maja 2018  roku.

13.2 W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie w szczególności przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014, poz. 827),Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 93 poz. 47 z późn. zm.) Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), oraz Ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. prawo własności przemysłowej (Dz. U. z 2001 r. Nr 49, poz. 508 z poźn. zm.), Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”)

13.3 Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.

13.4 Użytkownik nie jest zobowiązany do złożenia kaucji lub udzielenia jakichkolwiek innych gwarancji finansowych.

13.5 Zmiana Regulaminu staje się skuteczna wobec Użytkownika w terminie 7 dni od momentu udostępnienia treści zmienionego Regulaminu. Usługi świadczone przed wejściem w życie zmian są regulowane na zasadach dotychczas obowiązującego Regulaminu.

13.6 Informacja o zmianie Regulaminu pojawi się na stronie głównej Serwisu oraz Użytkownik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail o zmianach.

13.7 Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH

Poniżej przedstawiamy informacje o tym w jaki sposób, w jakich celach oraz w jakim zakresie przetwarzamy Twoje danych osobowe, w związku z obsługą sklepu internetowego www.sklep.zeglarski.jachtserwis.pl, poszczególnych jego funkcjonalności.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

Wobec powyższego informujemy o sposobie przetwarzania Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

ADMINSTRATOR DANYCH

Administratorem Twoich danych będzie:

Ma_and_Pi Piotr Marjański
ul. Chmielna 38, 96-300 Żyrardów
NIP: 838-103-73-39 , REGON: 750495280,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Numer telefonu: + 48 796650757

SKĄD POSIADAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe pozyskujemy przede wszystkim od KLIENTÓW. Państwo podają nam swoje dane podczas rejestracji w naszym serwisie www.sklep.zeglarski.jachtserwis.pl oraz zapisując się na newsletter w naszym serwisie. Dodatkowe dane osobowe, dotyczące np. Twojego adresu zamieszkania lub Twojego numeru NIP, otrzymujemy od Ciebie w związku z realizacją transakcji sprzedaży produktów bądź usług za pośrednictwem naszego serwisu lub w naszych sklepach. Twoje dane uzyskujemy również w związku z rezerwacjami towarów, składanymi przez Ciebie reklamacjami oraz w ramach Twojego kontaktu z naszymi konsultantami.

CEL PRZETWARZANIA DANYCH

W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

  • Świadczenie usług oferowanych w Sklepie
  • Realizacja Twoich zamówień
  • Przesyłanie newslettera

PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH:

  • Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  • Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • Umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • Nasz prawnie uzasadniony interes, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na profilowaniu w celach marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Przetwarzamy Twoje dane w następującym zakresie

  • imię i nazwisko
  • nazwa firmy (jeżeli ją prowadzisz)
  • adres zamieszkania
  • adresy dostaw
  • numer NIP (jeżeli prowadzisz firmę)
  • adres e-mail
  • numer telefonu
  • historia transakcji
  • Państwa Bank oraz numer rachunku bankowego, z którego dokonano Płatności
  • informacje o sposobie korzystania przez Ciebie z naszych serwisów (jeżeli wyrazisz zgodę na pliki cookies
  • historia Państwa komunikacji z nami
  • inne informacje które zostały zamieszczone przez Państwa w ramach korespondencji prowadzonej z nami.
  • udzielone przez Państwa zgody.

POLITYKA COOKIES

Serwisu internetowego www.sklep.zeglarski.jachtserwis.pl

1. Polityka dotycząca Ciasteczek (ang. Cookies)

Niniejszy serwis www.sklep.zeglarski.jachtserwis.pl i jego pod-serwisy (Serwis) nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, za wyjątkiem informacji zawartych w Ciasteczkach. Przez używanie stron Serwisu wyrażasz zgodę na używanie Ciasteczek zgodnie z poniższą polityką.  Jeżeli nie zgadzasz się na stosowanie Ciasteczek przez nasz Serwis, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron tego Serwisu.

2.        Ciasteczka - Co to takiego?

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

3.        Do czego używane są Ciasteczka?

W tej witrynie Ciasteczka wykorzystywane są do:

  • utrzymania sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki czemu ponowne logowanie nie jest wymagane na każdej podstronie Serwisu,
  • zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają zrozumieć twórcom Serwisu, jak używane są  strony Serwisu i pomagają w poprawianiu ich funkcjonalności i treści,
  • zbierania informacji o preferencjach użytkownika w celu dopasowania oferty Serwisu do jego potrzeb,
  • ułatwienia korzystania z Serwisu.

4.        Jak długo przechowywane są dane w Ciasteczkach?

W zależności od rodzaju Ciasteczek ich czas przechowywania wynosi odpowiednio:

  • Sesyjne (ang. session cookies) -  pozostają na urządzeniu końcowym użytkownika do zakończenia sesji w Serwisie,
  • Stałe (ang. persistent cookies) - pozostają na urządzeniu użytkownika do momentu ich usunięcia lub do zakończenia ich czasu życia w zależności od ustawień użytkownika,
  • Tymczasowe (ang. temporary cookies) - pozostają na urządzeniu użytkownika do momentu ich usunięcia lub do zakończenia usługi w Serwisie rozpoczętej przez użytkownika, na przykład do zakończenia procesu wnioskowania w module wniosków,

5.        Jakie jest pochodzenie Ciasteczek?

Na stronach Serwisu używane są Ciasteczka, które mają dwa źródła pochodzenia:

  • Własne (ang. first party cookies) - ciasteczka umieszczone przez właściciela Serwisu, realizujące wymagania własne Serwisu
  • Zewnętrzne (ang. third-party cookies) - ciasteczka umieszczone przez podmioty zewnętrzne, których komponenty zostały wywołane przez Użytkownika w trackie użytkowania Serwisu

6.        Jakie są typy Ciasteczek wykorzystywane w ramach Serwisu

  • Niezbędne - ich aktywność jest bezwarunkowo konieczna do zapewnienia poprawnego funkcjonowania stron Serwisu
  • Wydajnościowe - ich rolą jest zbieranie informacji o sposobie użytkowania stron Serwisu i w nich gromadzone są wszystkie informacje o zachowaniu użytkownika z wyłączeniem jednoznacznej identyfikacji użytkownika w rozumieniu zapisów Ustawy o ochronie danych osobowych
  • Funkcjonalne - służą personalizacji Serwisu; bez nich serwis będzie działał poprawnie, lecz każdorazowo ustawienia indywidualne użytkownika będą pomijane oraz służą zapewnieniu wysokiego poziomu funkcjonalności Serwisu; bez ustawień zapisanych w Ciasteczkach może obniżyć się poziom funkcjonalności Serwisu, ale nie powinna uniemożliwić zupełnego korzystania z niego,
  • Biznesowe - umożliwiają realizację modelu biznesowego Serwisu; ich zablokowanie nie spowoduje niedostępności całości funkcjonalności serwisu ale może w sposób znaczący obniżyć poziom świadczenia usługi ze względu na brak możliwości realizacji przez właściciela Serwisu przychodów wspierających działanie Serwisu, między innymi usług płatnej reklamy.

7.        Czy Ciasteczka zawierają dane osobowe?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu Ciasteczek mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji Serwisu na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

8.        Jak wyłączyć Ciasteczka?

Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom ochrony przed ciasteczkami do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania ciasteczek. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać realizację niektórych funkcji Serwisu, np. zalogowanie się. Informacje na temat ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na stronach internetowych producentów przeglądarek internetowych.

SKUTEK NIE PODANIA DANYCH:

W zależności od celu, w jakim dane są podawane:

  • brak możliwości zarejestrowania się w Sklepie
  • brak możliwości korzystania z usług Sklepu
  • brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie
  • brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie

JAK DŁUGO BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ TWOJE DANE OSOBOWE?

Okres przez jaki będą przetwarzane Państwa dane osobowe jest zależny od celu przetwarzania. Odpowiednio:

  • rejestracja w naszym serwisie i/lub zapisanie się na newsletter – przez okres przez jaki jesteś zarejestrowany/zapisany – do czasu wypisania się z serwisu/newsletter’a; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia Twoich roszczeń, jednak nie dłużej niż 10 lat;
  • realizacja sprzedaży – przez okres realizacji umowy; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia Twoich roszczeń, jednak nie dłużej niż 5 lat;
  • usługi dostawy i montażu przez okres realizacji umowy; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia Twoich roszczeń, jednak nie dłużej niż 5 lat;
  • pozyskane dane o sposobie korzystania przez Ciebie z naszych serwisów (za pośrednictwem plików cookies) oraz dane przetwarzane w naszej bazie marketingowej – przez cały okres kiedy jesteś naszym klientem oraz później przez okres 5 lat licząc od czasu kiedy przestałeś być naszym klientem (zaprzestałeś korzystać ze świadczonych przez nas usług oraz nie dokonywałeś zakupów w naszych sklepach).

Podstawa prawna art. 5 ust. 1 pkt e) RODO.

KTO JEST ODBIORCĄ TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Twoje dane przekazujemy tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do zrealizowania świadczeń, które zamawiasz. Nie udostępniamy danych osobom trzecim.

Twoje dane osobowe możemy przekazać naszym partnerom:

  • firmom przewozowym – w celu dostawy zakupionego przez Państwa towaru na adres, przez Państwa wskazany
  • firmom transportowym – w celu dostawy zakupionego przez Państwa towaru na adres, przez Państwa wskazany
  • serwisom odpowiedzialnym za naprawę sprzętu, w przypadku zgłoszenia przez Państwa reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji;
  • firmom świadczącym dla nas usługi dostawy i utrzymania oprogramowania informatycznego, dzięki któremu możemy prowadzić nasz serwis, newsletter, oraz stosowne ewidencje sprzedaży itd.;
  • agencjom marketingowym – dla celów prowadzonych przez nas akcji marketingowych, promocyjnych, tworzenia ofert jak również promocji,


W JAKI SPOSÓB PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE?

Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych – RODO.


Mamy na uwadze następujące reguły, którymi kierujemy się przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych:

  • Reguła adekwatności - Przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne dla osiągnięcia danego celu przetwarzania
  • Reguła transparentności – stosujemy politykę pełnej dostępności Państwa, do Państwa danych, mogą Państwo w każdej chwili wykonywać wszelkie uprawnienia wobec własnych danych osobowych (więcej na temat uprawnień – poniżej)
  • Reguła prawidłowości – czynimy wszelkie starania by Państwa dane osobowe były prawidłowe, dlatego też prosimy państwa o kontakt z administratorem danych każdorazowo, kiedy będą chcieli Państwo dokonać aktualizacji prawidłowości własnych danych osobowych,
  • Reguła integralności i poufności – nasza firma stosuje wszelkie możliwe i dostępne środki umożliwiające zabezpieczenie Państwa danych przed osobami trzecimi, staramy się na bieżąco rozwijać systemy zabezpieczeń, szyfrowania systemów tak by Państwa dane osobowe były zawsze odpowiednio chronione.

JAKIE ZGODY ZBIERAMY?

W codziennym użytkowaniu, w celu realizacji naszego serwisu zbieramy następujące zgody:

  • zgoda na otrzymywanie newsletter drogą elektroniczną, obejmującego informacje o nowościach produktowych, naszych ofertach, przecenach, akcjach promocyjnych itp.
  • zgoda na komunikowanie się drogą elektroniczną – obejmuje informowanie o nowościach produktowych, naszych ofertach, przecenach, akcjach promocyjnych, oferowanych usług
  • zgodę dla celów realizacji umowy zawartej między Państwem, a nami – realizacja zamówienia towaru

Wyrażenie zgody jest dobrowolne i nie uzależniamy możliwości korzystania z serwisu lub dokonania zakupu produktów lub usług od jej wyrażenia przez Państwa.

Pamiętaj, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

UPRAWNIENIA KLIENTA – TWOJE UPRAWNIENIA

 

Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. Należą do nich:

  • Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych

- maja Państwo prawo dostępu do własnych danych osobowych

  • Prawo do poprawiania danych

- maja Państwo prawo by zgłosić administratorowi nieprawidłowości we własnych danych oraz każdorazowo prosić o ich poprawienie

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych

- każdorazowo jeśli taka prośba zostanie przez Państwa do nas skierowana postaramy się ją rozważyć, tak by możliwie sprostać Państwa oczekiwaniom – o ile nie będzie to kolidować z prawem i koniecznością realizowania obowiązków wynikających z przepisów RODO jak również przepisów odrębnych,

  • Prawo do żądania usunięcia danych

- maja Państwo pełne prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych. Dokonamy usunięcia Państwa danych w możliwie pełnym zakresie -  o ile nie będzie to kolidowało z przepisami Prawa, realizacją obowiązków wynikających z przepisów RODO jak również przepisów odrębnych,

Uprawnienia powyżej wskazane możesz wykonywać poprzez kontakt z Administratorem danych osobowych – dane wskazane rubryce Administrator Danych

CZYM JEST PRAWO DO SPRZECIWU?

INFORMUJEMY, iż każdy z naszych klientów, ma prawo do tzw. sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.


Prawo do sprzeciwu składa się wówczas, gdy nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe w określonym celu (np. w celach marketingowych). W takim przypadku dalej będziemy przetwarzać Twoje dane dla potrzeb innych procesów (w innych celach), ale już nie dla celu, dla którego zgłosiłeś sprzeciw.


Prawo do sprzeciwu możesz zgłosić pisemnie bądź drogą mailową pod adres:

Ma_and_Pi Piotr Marjański, ul. Chmielna 38, 96-300 Żyrardów

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Numer telefonu: + 48 796 650 757

Regulamin

§ 1 Ogólne zasady

  1. Właścicielem portalu JachtSerwis.pl oraz wszelkich praw związanych z jego użytkowaniem i posiadaniem jest firma Ma_And_Pi. Ona Również jest Administratorem portalu JachtSerwis.pl
  2. Nazwa JachtSerwis.pl w dalszej części regulaminu będzie umieszczana pod skrótem JS
  3. Regulamin określa zasady korzystanie z portalu JS.
  4. Każda osoba rejestrująca się w JS zobowiązana jest do zapoznania zasadami tego regulaminu oraz do jego zaakceptowania.
  5. Korzystać z portalu JS mogą tylko i wyłącznie osoby dorosłe (zgodnie z obowiązującym prawem) oraz osoby niepełnoletnie za zgodą opiekuna ustawowego.
  6. Użytkownik umieszczając wszelkiego rodzaju dane w JS zezwala na publikowanie tych danych w JS oraz na upublicznianie ich – status ogólno dostępne.
  7. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych oraz danych zamieszczonych w ogłoszeniu w celach marketingowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o "Ochronie danych osobowych" (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) przez: Ma_And_Pi ; ul. Chmielna 38 ; 96-300 Żyrardów.
  8. Ma_And_Pi ma prawo wykorzystać podane dane do wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i innych związanych z funkcjonowaniem portalu JS.
  9. Użytkownik podając dane robi to dobrowolnie.
  10. Kopiowanie, powielanie bądź w jakikolwiek inny sposób używanie materiałów dostępnych w JS możliwe jest po uzyskaniu zgody portalu JS oraz właściciela danych.
  11. Wszelkiego rodzaju reklamacje związane z nieznajomością są automatycznie odrzucane.
  12. Rejestracja w JS oznacza automatyczną akceptację regulaminu.

 

§ 2  Funkcjonowanie

 

  1. Portal JS nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane w ogłoszeniach/reklamach oraz innych materiałach udostępnianych przez użytkowników. Portal nie weryfikuje treści zamieszczanych w serwisie i nie bada wiarygodności danych zawartych w ogłoszeniach.
  2. Publikowane treści w serwisie JS nie mogą zawierać znamion przestępstw i muszą być zgodne z powszechnie obowiązującym prawem.
  3. Dane zawarte w ogłoszeniach nie mogą zawierać krypto reklam – nie mogą zawierać aktywnych linków do innych stron bądź innego rodzaju aktywnych nośników.
  4. Pkt. 3 niniejszego paragrafu nie odnosi się do podanych danych kontaktowych w ogłoszeniu w tym adresu e-mail oraz linku do strony macierzystej obiektu.
  5. Zamieszczanie ogłoszeń w serwisie ogłoszeniowym jest bezpłatne.
  6. Za ogłoszenia wyróżnione są pobierane odrębne opłaty. Użytkownik zostanie poinformowany o wybraniu płatnych opcji, a jego ogłoszenie ukaże się dopiero po dokonaniu płatności.
  7. Cennik dodatkowych opłat jest opublikowany w odrębnym pliku zawartym na stronach JS.
  8. Funkcjonowanie ogłoszeń płatnych jest uregulowane w odrębnym pliku opublikowanym na stronach JS.
  9. Rejestracja w JS – forum oraz korzystanie z niego jest bezpłatna
  10. Treści umieszczane JS – forum niezgodne z prawem, obraźliwe, wulgarne bądź w jakikolwiek inny sposób uwłaczające ludzkiej godności bądź jakiejkolwiek innej sprawie będą natychmiastowo usuwane przez administratora.
  11. Serwis JS nie odpowiada za treści umieszczane przez użytkowników JS – forum.
  12. Aktywacja linku zawartego w mailu wysłanym podczas rejestracji użytkownika oznacza akceptację regulaminu.

§ 3 Dodawanie ogłoszeń

  1. Oferty ogłoszeniowe zamieszczane w JS są ważne 180 dni. Po upływie 180 dni automatycznie wygasają.
  2. Po wygaśnięciu oferty użytkownik może ponownie zamieścić swoje ogłoszenie.
  3. Użytkownik może zamieszczać dowolną ilość ogłoszeń o ile ich treść się nie powtarza. Ogłoszenia o tej samej treści bądź powtarzającej się zostaną automatycznie usuwane.
  4. JS nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne związane z funkcjonowaniem portalu.
  5. Wpisy niezgodne z treścią tematyczną portalu, o charakterze wulgarnym, zawierające treści erotyczne oraz ogólnie przyjęte za obraźliwe będą usuwane, a konto takiego użytkownika zostanie zablokowane.
  6. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas rejestracji.
  7. JS nie odpowiada za prawdziwość danych podanych podczas rejestracji.
  8. Ogłoszenie zaakceptowane przez administratora ukaże się w serwisie w przeciągu 48 h.
  9. JS nie jest oferentem, a jedynie przedstawia informacje o ofertach i oferentach. Treści zamieszczane w portalu JS są tylko i wyłącznie informacjami i nie mogą być traktowane jako oferta handlowa.
  10. Wszelkiego rodzaju naruszenia prawa związane z funkcjonowaniem JS, działem ogłoszeń, forum  oraz innymi działami znajdującymi się w JS dokonane przez użytkowników zostaną przekazane odpowiednim organom/służbą zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawem.
  11. W momencie zaistnienia sporu dotyczącego spraw związanych z JS (ogłoszeń i innych) JS zastrzega sobie prawo nie uczestniczenia w takowych.

§ 4 Dodawanie ogłoszeń

  1. Zasady dodawania wszelkiego rodzaju ogłoszeń płatnych/reklamowych bądź sponsorowanych zostaną uregulowane w odrębnej umowie pomiędzy JS – usługodawcą, a usługobiorcą.

 

§ 5 Security

  1. Zawartość stron internetowych chroniona jest prawem autorskim w rozumieniu odpowiednich przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 80, z 2000 r., poz. 904 z późniejszymi zmianami). Prawa autorskie do treści materiałów zawartych na stronach internetowych przysługują wyłącznie ich właścicielom.
  2. Jakiekolwiek powielanie, kopiowanie lub inne publiczne rozpowszechnianie materiałów zawartych w JS wymaga zgody właściciela

 

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. Serwis zastrzega sobie możliwość wprowadzania w przyszłości zmian/modyfikacji w regulaminie.
  2. Administrator może bez powiadomienia ogłoszeniodawców zawiesić działalność portalu.

Copyright © 2012-2024. All Rights Reserved.



-->