Jachtserwis.pl - Portal Żeglarski - Lehr - silniki zaburtowe na propan-butan https://dpmptsp.pareparekota.go.id/sdemo/
Produkują dla żeglarzy

 

LEHR

LEHR Incorporated - amerykański producent technologii ekologicznych

Idea napędu na propan – butan zrodziła się podczas serii długich , zimnych nocy na pokładzie statku badawczego Sea Surveyor pracującego na Morzu Północnym. Dotyczyła ona konwersji zasilania silników z paliwa tradycyjnego na paliwo ekologiczne propan-butan. Ponieważ wykorzystywano już eksperymentalnie to paliwo do zasilania małych silników kapitan Bernardo Jorge prezes i założyciel LEHR podjął decyzję o wprowadzeniu tego typu rozwiązań do silników przyczepnych . Zakładał , że " Propan jest po prostu bezpieczniejszy , bardziej wydajny ”. Wkrótce w biurach R & D centrum LEHR w Los Angeles w  Kaliforni rozpoczęto prace nad nowym rozwiązaniem którego efektem jest oferowana zielona linia silników LEHR Marine.

JEDYNE NA SWIECIE FABRYCZNE
 SILNIKI ZABURTOWE ZASILANE
GAZEM LPG

ZALETY PALIWA LPG


MOC -

LICZBA OKTANOWA PROPANU TO 110 TO WIĘCEJ NIZ BENZYNA 95
ELASTYCZNOŚĆ
MOZLIWOŚĆ ZASILANIA WIELU URZĄDZEŃ JEDNYM RODZAJEM PALIWA (KUCHENKA, PIEKARNIK, OGRZEWANIE )

ŚRODOWISKO -

BRAK EMISJI OPARÓW PALIWA DO
ŚRODOWISKA
GAZ LPG NIE POWODUJE SKAŻEŃ ŚRODOWISKA
WODNEGO

ŁATWY ROZRUCH -

BRAK SSANIA
BRAK POMPY PALIWA
BRAK NAGARU W GAŹNIKU
UPROSZCZONA KONSERWACJA NA ZIMĘ.

EKONOMIA -

LPG JEST TAŃSZY OD BENZYNY UTRZYMANIE SILNIKA JEST TAŃSZE
RÓŻNE MOŻLIWOŚCI ZASILANIA
KARTUSZ TURYSTYCZNY TWIST’N GO 16.4oz STALOWE BUTLE GAZOWE DOSTĘPNE W WIELU
PUNKTACH
LEKKIE BUTLE KOMPOZYTOWE
ŁATWE W TRANSPORCIE
LEKKIE
BRAK WYCIEKÓW PALIWA
JAKOŚĆ PALIWA
BRAK PROBLEMU OBECNŚCI ETANOLU W PALIWIE

TESTY SPALANIA

UWAGA: Przeprowadzone testy są przybliżone i zależą od rozmiaru i typu łodzi, wiatru, prądów, zafalowania i innych czynników.

LEHRbudowa

lehrschematpodl

MODEL: LP2.5
 Obroty /min       Litry na godzinę Czas pracy
   Zbiornik: kartusz turystyczny 16.4oz

 @4000 RPM
 @3000 RPM

 0,9 l/godzinę
0,38 l/godzinę

1godzina
2.5 godziny

Zbiornik: butla LPG 5kg

@4000 RPM
@3000 RPM

0,9 l/godzinę
0,38 l/godzinę

10 godzin
25 godzin

Zbiornik: butla LPG 10 kg

@4600 RPM
@3000 RPM

0,9 l/godzinę
0,38 l/godzinę

20 godzin
50 godzin

ENGINE MODEL: LP5.0
    Obroty/min    Litry na godzinę Czas pracy
Zbiornik: kartusz turystyczny 16.4oz

@4600 RPM
@3000 RPM

1,89 l/godzinę
0,83 l/godzinę

30 minut
1.4 godziny

Zbiornik: butla LPG 5kg

@4600 RPM
@3000 RPM

1,89 l/godzinę
0,83 l/godzinę

5 godzin
14 godzin

Zbiornik: butla LPG 10 kg

@4600 RPM
@3000 RPM

1,89 l/godzinę
0,83 l/godzinę

10 odzin
28 godzin

ENGINE MODEL: LP9.9 

 Obroty /min     Litry na godzinę Czas pracy
Zbiornik: butla LPG 5kg

@4600 RPM
@3000 RPM

3,78 l/godzinę
1,66 l/godzinę

2.5 godziny
7 godzin

Zbiornik: butla LPG 10 kg

@4600 RPM
@3000 RPM

3,78 l/godzinę
1,6 l/godzinę

5 godzin
14 godzin

Copyright © 2012-2024. All Rights Reserved.



-->