Do 7,5 m

Najmniejszy z oferowanych jachtów przez firmę BALT – YACHT z Augustowa. Łatwy w transporcie – 550kg wagi. Zgrabny kadłub, opływowa pokładówka oraz stosunkowo do swoich rozmiarów obszerny samoodpływowy kokpit. Jeśli chodzi o powierzchnię pod pokładem zmieszczono tam 4 koje. Możliwa jest również wersja z 3 kojami oraz kambuzem. Wnętrze jest wystarczające by mogły w nim przebywac 4 osoby. Łódka nadaje się typowo do rodzinnych weekendowych wypadów nad wodę .Młoda załoga bez problemu może zaryzykowań wypad na znacznie dłuższą wyprawę.

Dane techniczne:balt17balt17-a

Powierzchnia żagli 13,5 m2
Długość 5,0 m
Szerokość 2,3 m
Zanurzenie 0,24/1,0 m
Wysokość w kabinie 1,23 m
załoga 4 osoby
Rodzaj miecza obrotowy
Masa miecza 25 kg
Masa balastu 130 kg

 Pięknie wykończony komfortowy jacht do wygodnego żeglowania z rodziną i przyjaciółmi po jeziorach oraz morskich wodach przybrzeżnych. 

 

Zdobywca Złotego Gwoździa Targów Wiatr i Woda 2011 w Warszawie oraz tytułu Jachtu Roku 2012. Pełna wysokość stania w kabinie. Przestronna łazienka. Obszerne bakisty. Naturalny teak w kokpicie. Sześć miejsc do spania. Falszkil o masie 530 kg wpływa pozytywnie na wysoki moment prostujący i duże bezpieczeństwo żeglugi w trudnych warunkach. Obrotowy miecz i ster ułatwiają dobijanie do brzegu. Jednostka jest miła dla oka. Widać w jej budowie i wyglądzie szlif nowoczesności, co oczywiście wpływa pozytywnie na jego postrzeganie. Nowoczesność w połączeniu z dobrym, solidnym wykonaniem komponuje się w całkiem fajną, solidną jednostkę dla osób które cenią sobie przestrzeń oraz komfort żeglugi.

centaurus25-1

centaurus25-2Dane techniczne:

 

Kategoria projektowa C

6 osób

Długość kadłuba

7,48 m

Długość maksymalna

8,40 m

Szerokość

2,78 m

Zanurzenie minimalne

0,55 m

Zanurzenie z opuszczonym mieczem

1,70 m

Masa jachtu

2500 kg

Masa balastu

600 kg

Wysokość w kabinie

1,95 m

Konstruktor

Jacek Centkowski

grot pełnolistwowy na pełzaczach

17,70 m²

genua rolowana

12,70 m²

corvette 650Corvette 650 bardzo funkcjonalny jacht  średniej klasy, zaprojektowany przez znanego projektanta Andrzeja Skrzata. To typowy jednostka ciesząca się sporą popularnością wśród miłośników żeglarstwa. Doskonale nadaje się do żeglugi śródlądowej jak i  na morskich wodach osłoniętych. Wyróżnia się nowoczesną stylistyką oraz dobrymi własnościami nautycznymi .Bardzo podobny do Sasanki 660 N , którą jednak dystansuje pod względem szybkości żeglugi . Producentem jachtu jest stocznia Sułkowski  zlokalizowana  w Zakrzewie. Corvette Posiada przestronne wnętrze z możliwością zabudowy dla 6 osób , miejsce na kambuz oraz kabinę WC .Wyposażenie w niezbędne instalacje  prąd, woda ,gaz sprawia iż komfortem nie odstaje od innych jachtów podobnej klasy. Powierzchnia żagli – 21 m2 pozwalają osiągać wysokie prędkości przez co żegluga nie jest monotonna i bezbarwna. Corvette 650 została doceniona przez żeglarzy, przez co cieszy się ogromną popularnością od wielu lat.
Dane techniczne
powierzchnia żagli      21   m2

długość                     6,50 m
szerokość                  2,50 m
zanurzenie          0,32/1,30 m
wysokość w kabinie     1,60 m
ilość koi                     4 - 6
rodzaj miecza            obrotowy

Delphia 16 to jacht szkoleniowy dla dzieci i dorosłych, którego pomysłodawcami są Karol Jabłoński i Adam Liszkiewicz. Jednostka przeznaczona jest do szkolenia wstępnego dla najmłodszych, dla rozpoczynających żeglarstwo sportowe w szkółkach żeglarskich oraz do szkolenia podstawowego dla dorosłych adeptów żeglarstwa.

Jacht spełnia wymagania bezpieczeństwa żeglugi w kategorii jachtów sportowych i treningowych. Delphię D16 zaprojektowaliśmy w taki sposób, by pomimo swojego niewielkiego rozmiaru pozwalała poczuć smak prawdziwej żeglarskiej przygody.

Dane techniczne

delphia16 classic delphia16

Sposób sterowania  rumpel
Typ balastu/kila miecz
Długość całkowita (LOA) 5,00 m
Największa szerokość 1,85 m
Zanurzenie minimalne 0,15 m
Zanurzenie maksymalne 0,77 m
Masa całkowita jachtu 310 kg
Typ silnika zaburtowy
Pow. żagla głównego (grot) 7,65 m2
Pow. żagla przedniego (fok) 4,65 m2
Wysokość masztu (całkowita) 6,70 m
Kategoria CE D - 6
Projektant Andrzej Skrzat

Delphia 24 OD - zwinny jacht regatowy sprawdzony przez mistrzów

Koncepcja Delphii 24 One Design powstała przy współpracy z polskim środowiskiem regatowym. Podstawowym wyróżnikiem jednostki jest monotypowość, która obejmuje elementy zasadnicze dla szybkości i właściwości jachtu. Zaprojektowania tej regatowej konstrukcji podjął się znany i doświadczony polski projektant, Andrzej Skrzat.

Jednostka łączy w sobie najistotniejsze cechy dwóch typów łodzi: mieczowo-balastowej – przystosowanej do pływania rekreacyjnego oraz typowej łodzi sportowej – świetnej do szkoleń, organizacji eventów i regat różnego typu. Jej najważniejsze cechy, obok monotypowości, to idealna responsywność w trakcie manewrów oraz łatwość obsługi. Maksymalną trwałość zapewnia wykonanie kadłuba w technologii próżniowej infuzji laminatu LIM z użyciem najlepszych materiałów kompozytowych. Zaawansowana konstrukcja kadłuba, zgodna ze standardem zintegrowanej struktury jachtu YSI, daje gwarancję żeglugi w ślizgu.

Pierwsza oficjalna odsłona jachtu miała miejsce w 2005 roku. Uznanie dla Delphii 24 One Design doprowadziło do utworzenia Stowarzyszenia Regatowego Delphia 24 oraz inicjatyw żeglarskich na całym świecie.

Dane techniczne

 delphia24delphia24 classic

Sposób sterowania  rumpel
Typ balastu/kila miecz
Długość całkowita (LOA) 7,70 m
Największa szerokość 2,50 m
Zanurzenie maksymalne 1,62 m
Masa całkowita jachtu 850 kg
Masa balastu 273 kg
Typ silnika zaburtowy
Pow. żagla głównego (grot) 21,00 m2
Pow. żagla przedniego (fok) 10,22 m2
Wysokość masztu (całkowita) 10,72 m
Kategoria CE C-5
Projektant Andrzej Skrzat

Jeden z prekursorów turystyki żeglarskiej, produkowany seryjnie w latach 1970-1980 , projektowany tak aby zaspokoić potrzeby amatorów żeglarstwa śródlądowego. Świetnie spełniał swoją rolę i był jednym z lepszych w swojej klasie trzy dekady wstecz.splyw elbimbo

Łódź stabilna, stosunkowo łatwa w żegludze. Świetna do zdobycia pierwszych szlifów dla młodych adeptów sztuki żeglarskiej z tego też powodu często prowadzono na nich kursy żeglarskie. Dosyć powolny, ale i bezpieczny. Świetny na rodzinne rejsy krótko bądź długoterminowe. Zapewniał odpowiednie minimum wygody oraz maksimum miejsca w kabinie w stosunku do swoich rozmiarów czym w znacznym stopniu przysłużył się brak skrzyni mieczowej w kabinie.

Dane techniczne:

Długość całkowita: 6,00 m
Szerokość kadłuba: 2,05 m
Zanurzenie: 0,55/1,20 m
miecz obrotowy
Kil Tak
Masa balastu 200 kg
silnik
zaburtowy
moc silnika (KM) 4-6
Ożaglowanie: 18,0 m2
Liczba koi: 4

Jumper 19Niewielkie koszty, minimum komfortu a maksimum radości z żeglowania. Ten kompaktowy jachcik znakomicie sprawdza się jako jednostka weekendowa, ale także umożliwia starty w regatach jachtów turystycznych. Zapewnia możliwość noclegu 4 osobowej załodze. Popularny wśród żeglarzy lubiących poznawać nowe akweny, gdyż można go wozić za średniolitrażowym samochodem a wodować wręcz z brzegu. Jumper 19 – więcej niż Micro. Ten nowy niewielki cruiser nawiązuje nie tylko nazwą, ale i stylistyką do Jumpera 550, jachtu klasy Micro cruiser, zwycięzcy Mistrzostw Świata z 2000 r. Różnica długości pozornie nieduża, tylko 35 cm, ale, w tak niewielkiej łódce okazuje się znacząca, pozwoliła bowiem na wygospodarowanie wnętrza niemal jak w „dorosłym” jachcie z 4 kojami i kambuzem, stołem montowanym na skrzynce miecza obrotowego, bakistami w kojach i jaskółkami. Wysokość  w kabinie (1,4 m) też nie powstydził by się większy jacht. Prostota osprzętu oraz takielunku zredukowanego do want kolumnowych, stenwant i sztagu, w połączenie z rolerem foka gwarantuje, że z obsługą Jumpera 19 poradzi sobie nawet niezbyt wykwalifikowany żeglarz. Dzięki dużemu współczynnikowi balastowemu jacht żegluje bezpiecznie nawet przy silnych wiatrach Przewidziano dwie wersje ożaglowania: turystyczną o niewielkiej sumarycznej powierzchni (16,1 m2) żagli stawianych na niższym maszcie, oraz „sportową” do regat w klasie T1 (17,7 m2).Jumper 19 w wersji regatowej potwierdził swe waloru już pod koniec sezonu 2006, zajmując miejsca na podium w regatach. Żeglarzom turystom, oprócz sporej dawki adrenaliny, dzięki niewielkim gabarytom i masie, da szansę na eksploracje akwenów położonych poza głównym szlakiem jezior mazurskich.

Dane techniczne:jumper19w

powierzchnia żagli  16, 1 - 17,5 m2
długość  5,85 m
 szerokość  2,50 m
 zanurzenie  0,23/1,20 m
wysokość w kabinie 1,40 m
masa miecza 50 kg
masa balastu 250 kg
ilość koi 4

nawiatr700kNawiatr 700K to szybki, katamaran turystyczny, zaprojektowany w kategorii projektowej C, przygotowany do żeglugi po morskich wodach przybrzeżnych i akwenach śródlądowych. Siedmiometrowe pływaki katamaranu wykonywane są w technice podciśnieniowej na bazie żywicy epoksydowej i materiału przekładkowego Herex. Dzięki zastosowanym technologiom i materiałom masa gotowego do żeglugi jachtu w wersji sportowej nie przekracza 500kg, a masa pojedynczego pływaka 130kg. We wnętrzu każdego z pływaków znajdują się po dwie jednoosobowe koje, a wysokość w obydwu kabinach wynosi 1,60m. Jacht wyposażony jest w dwa symetryczne szybrowe miecze. Konstrukcja jachtu poprzez wysokie zamocowanie belek łączących pływaki, pozwala na szybką żeglugę nawet po silnie zafalowanych akwenach. Ze względu na przekładkową konstrukcje jacht jest niezatapialny.
Nawiatr 700K jest szybkim katamaranem turystycznym dającym nowe możliwości spędzania czasu na wodzie. Prędkości do 20 węzłów gwarantują niedostępne dla jachtów jednokadłubowych przebiegi. Jest to szczególnie istotne w żeglowaniu po morskich wodach przybrzeżnych gdzie szybkość pokonywania zaplanowanej trasy jest gwarantem bezpieczeństwa. Modułowa konstrukcja jachtu pozwala na łatwy demontaż poszczególnych części i jego transport. Umożliwia to armatorowi swobodę wyboru miejsc żeglowania, a małe zanurzenie i lekkość pływaków umożliwiają rozpoczęcie żeglugi i jej zakończenie wprost na plaży czy brzegu jeziora bez konieczności korzystania ze slipu. Jacht może byc wyposażony w centralnie mocowany przyczepny silnik o mocy od 2,5-4KM uniezależniający od kaprysów pogody.nawiatr700kp


Dane techniczne

Długość całkowita: 7,00 m
Szerokość: 4,70 m
Zanurzenie: 0,20/1,20 m
Masa jachtu: 450-600 kg
Załoga: 4/5
Powierzchnia żagli na wiatr: 32 m2
Powierzchnia żagli z wiatrem: 67 m2

phobos 21Zaprojektowany przez Wojciecha Spisaka - Phobos 21 zaskoczy Państwa łatwym prowadzeniem w każdych nawet trudnych warunkach. Dzięki dużej płetwie sterowej będzie precyzyjnie prowadzić się w kursach na wiatr oraz podczas manewrów portowych. Stylistycznie wyraźnie nawiązuje do większego brata Phobosa 25. Mimo niewielkich rozmiarów łódka jest bardzo stateczna i niezwykle komfortowa. Kadłub jest wysoki i szeroki w linii wodnej. Niewielkie zanurzenie pozwoli podejść do każdego brzegu. To turysta wśród jachtów. Jedna z nowszych konstrukcji, idealna dla firm czarterowych i na rodzinne wypady. Zaskoczy pojemnością swojego wnętrza oraz stylistyką. Niezwykle komfortowa jak na swoje gabaryty. Biorąc pod uwagę wielkość łódki trzeba dodać, iż mimo nacisku na zapewnienie wysokiej stateczności oraz zachowaniu odpowiedniego bezpieczeństwa prowadzi się ona niezwykle łatwo.

Dane techniczne:Phobos 21w

Długość całkowita:  6,63 m
Długość kadłuba:  6,18 m
Szerokość kadłuba:  2,51 m
Zanurzenie:  0,28/1,23 m
Wysokość masztu 10,0 m
Masa balastu dennego: 250 kg
Masa miecza 85 kg
Masa jachtu: 1350 kg
Wysokość w kabinie: 1,69 m
 Ożaglowanie:  20,0 m2
Liczba koi:  4 + 2

phobos22Phobos 22 SPORT nowość 2013 . Jacht projektu Wojciecha Spisaka. Łódka poprzez swoje gabaryty: długość 6,5 m, szerokość 2,5 m i wagę około 1000 kg umożliwi łatwy transport na jednoosiowej przyczepie, czym sprawi radość określonej kategorii żeglarzy wędrowców. Projekt jachtu zakłada, a żeby oprócz żeglugi turystycznej nadawał się również do startu w różnego rodzaju regatach jachtów kabinowych. Można go przeliczyć pod ORC, IMS, HD, KWR a także pod krajową formułę PZŻ. Producent mając na względzie tego typu uwarunkowania przewidział, aż 6 typów ożaglowania, które można założyć na 2 różnej wysokości maszty. Jacht oferowany jest zarówno z mieczem szybrowym, podnoszonym bul-kilem jak i z mieczem obrotowym (standardowa wersja Mazurska). Jacht posiada wygodne wnętrze dla 4 osób oraz stosunkowo duży kokpit. Agresywna sylwetka może go wyróżniać wobec innych podobnych jednostek o analogicznych gabarytach. Premiera jachtu odbyła się na warszawskich targach Wiatr i Woda (zdjęcia jachtu można dodatkowo obejrzeć w naszej galerii zdjęć z owych targów). Jacht w wersji turystycznej wyposażony we wszystkie niezbędne udogodnienia oferuje stocznia Dalpol.

Dane techniczne:

Długość całkowita:  6,98 m
 Długość kadłuba:  6,48 m
 Szerokość kadłuba:  2,46 m
 Zanurzenie:  0,26/1,46 m
Wysokość masztu 10,0 m
 Masa balastu dennego:  250 kg
 Masa miecza obrotowego:  85 kg
 Masa jachtu:  ok. 1150 kg
 Wysokość w kabinie:  1,50 m
Ożaglowanie: 21,0 m2
Liczba koi: 4